a totaly amazing week!

Vecka 13 har bara varit en helt fantastisk händelserik vecka! För er som underar varför jag inte hunnit blogga särskillt mkt kommer här en liten resumé av veckan:

Måndag: Träning, Innebandy med småtjejorna och utgång med smågirlsen ;)
Tisdag: Zoonterapi & Healing hos Gunilla, stan och chillkväll med Henke!
- ÄLSKA Stig helmer säger jag bara ;)
Onsdag:  Frissan!! ♥ Sedan bar det av till Åhus för att träffa en SAKNAD Soffipuff!
Torsdag: Spenderades i Åhus ♥
Fredag: Stan, sedan en AWESOME tvärnice utekväll med diverse UNDERBARA människor! ♥♥♥
Lördag morgon spenderades i ljunghusen, sedan blev det påskbuffé hos världens bästa mormor & morfar och film med Kenny & Victor på kvällen. Hur många gånger kan man se Sommar med Göran utan att tröttna!?
Idag har jag inte gjort många knop, försökt kolla på veckans alla serier och tv-program jag missat i veckan. Fick även finbesök av min solstråle :D

Well, rätt STRESSIG men helt UNDERBAR vecka! Tack alla inblandade människor!!



En liten Liinda i kort uppklippt FLUFFIGT BLONDT hår,
har äntligen lyckats få tillbax min "vanliga" älskade frilla igen, love it! ;)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0