En helt underbar första dag i Spanien! ♥

- Mötte upp Johanna (en tjej på guidskolan) 04.00 på kastrup.
- 07.00 lyfte planet mot Barcelona airport med en Liinda med tusen fjärilar i magen!
- ca 10.00 satt vi på bussen på väg mot Lloret de mar & hotell Guitar, där jag också träffade på en massa nya människor. Bland annat Angelica, som kommer att vara min rumskamrat den kommande månaden, och Jenny.
- ca 12.00 var vi på plats, intjeckade och redo för en liten promenix genom Lloret de mar, klädda i shorts och tunn kofta. 25 grader och strålande sol! ♥ 
- Efter lunch i det underbara vädret åkte bekinin på och det blev schtek vid poolen resten utav dagen.
- Efter kvällsmaten, som la inte var helt 100 procentig, drog vi ner till stranden för att spela gitarr och sjunga allsång till en kall cider.
- HAR HAFT EN HELT UNDERBAR FÖRSTA DAG!!!



Jenny, Jag, Johanna och min rumskompis Angelica :)





Era söta hälsningar :)
Mia

seeeer helt underbart ut saknar dig darling <3

2010-04-16 @ 19:53:46
Paulin

härliga bilder!

2010-05-18 @ 22:46:02
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0