Service & co and Llodet de mar, here I come!

Nu står resväskan ÄNTLIGEN färdigpackad och klar för avfärd om ett par timmar. Är galet trött och har en knasig kännsla i hela kroppen. Är nervööös, taggad och fruktansvärt förväntansfull på detta spännande äventyr på samma gång. Istället för att sova har jag ikväll roat mig med att rensa ut diverse prylar ur min resvenska, för att slutligen få den att väga i alla fall 22 kg. Fem timmar innan avresan upptäckte lilla jag att mitt PASS var SPÅRLÖST försvunnit. Efter 30 minuters intensivt letande lyckades brossan TACK OCH LOV hitta det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hålla mig vaken till 07.00 då flyget mot Barcelona lyfter från Copenhagen airport. Ska försöka uppdatera bloggen varje dag medens jag är borta så ni vet vad jag pysslar med där nere. TAKE CARE allihop! ♥♥♥


Min nya resväska och handväska.
Fullpackade och klara för avfärd om ett par timmar :)


Era söta hälsningar :)
Linnea

sv. Sorry för tortyren ;) Hoppas du kan njuta lite av bilderna ändå!!

2010-04-11 @ 10:41:09
URL: http://ronstrom.blogg.se/
Anonym

jag blir så avundsjuk just nu när jag hittade dig, vill så gärna söka till den skolan också. dock har jag ett år kvar i skolan sen kan jag söka! längtar som bara den!

men du, var det svårt att komma in på skolan? :)

2010-04-11 @ 16:48:52
URL: http://liindalofgren.blogg.se/
helen

Hejhej Linda! hade jag varit typ 30 år yngre hade jag gjort dig sällskap, en av mina önskningar är att jobba som reseledare, är det för sent när man är nästan 52? Njuuuuuuuut av ditt nya liv! Lycka till önskar jag

2010-04-12 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0