What about the siesta?

- Vaknade upp 08.00 och möttes av pissregn och ett muligt Lloret de mar :(
- Kl 09.30 stod välkommsmöte på schemat. Efter det fick vi gå upp en och en på scenen och prata i microfon 3 min framför all svenska elever. GISSA om jag var nervös!! Men kan lova att det vart riktigt skönt att klara av det!
- Efter en rundtur i byn var det dags för kvällsmat 19.00.
- 20.30 samlades vi igen för att få instruktioner och bli uppdelade i grupper. Varje grupp kommer att hålla i vars ett arrangemang och showa och ta hand om "gästerna" (resten av skolans 150 elever) en timme varje helg. Självklart hade jag "turen" att hamna i gruppen som kommer att uppträda redan nu på söndag. Kvällen, fram tills 11.30, har spenderats med planering, planering, planering! Nu ska jag gå och försöka få lite sömn innan jag ska upp 08.00 igen.

Ni som trodde att jag åkte ner hit för att sola, bada och festa kan slänga er i väggen! Skolan är mkt tuffare än jag förväntat mig, men samtidigt väldigt lärorik, givande och kul på samma gång. Har helt underbara ledare och vänner här nere. - Take care där hemma! ♥


Era söta hälsningar :)
Carina Björklund

Härliga bilder! Kul att du trivs och det verkar som om du kommer ha fullt upp att göra.. Vi saknar dig här hemma, Ida och familjen hälsar. Många kramar från mamma.

2010-04-13 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0