GRISIGT! In every single way

Hittade detta Videoklipp hos AjjanKajjan.
Vet Seriöst inte om jag ska spy, gråta eller köpa vara enda liten gris i hela Sverige när jag ser det här. Tycker det är sååå fruktansvärt HEMSKT! Blir så fruktansvärt förbannad när jag ser hur grisarna blir behandlade. Kloka levande spralliga medvetna söta små individer. Som vi dess utom sedan stoppar i vår kropp och mage. Fräscht? Knappast!
ÄCKLIGT, totalt SINNESSJUKT är vad det är :S


- Ni som tycker jag är löjlig. Se hela videon och säg något annat sen!

Ett liv som gris from Djurrättsalliansen on Vimeo.


Jag äter massor av kött. Älskar grillat kött och skulle verkligen inte klara mig utan det eftersom jag tränar mycket och i princip inte äter kolhydrater.
Kommer dock inte kunna äta Griskött på ett bra tag nu kan jag säga!
Skulle lätt kunna tänka mig att börja äta bara ekologiskt odlat kött.


Era söta hälsningar :)
The Green Book

BRA att det uppmärksammas! Och BRA att du inte kommer äta gris på ett tag ;)

2010-08-14 @ 19:04:56
URL: http://thegreenbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0