- Alpinesfarverhalten!

Anwärter, Anwärter, FUCKING ANWÄRTER. Har nog aldrig någonsin varit så trött i min kropp förut. Finns inte ord för hur trött jag och min rygg är på Alpinesfarverhalten, långa dagar med plogande och inte minst denna omöjliga Tyska, som jag dock lyckades bli godkännd i!?
Tackar den korkade läraren och mitt smile för den! ;)

...Anyway. Anwärter var TUFFT, men fy fasiken vad KUL jag har haft! Hamnade i en helt underbar grupp som jag nu faktiskt saknar massor. Även vår spårade 5 åring till lärare var helt fantastisk. Har bara skrattat oss igenom alla jobbiga dagar och skiduppgifter med honom. Även om jag inte lyckades bli godkänd har jag lärt mig sjukt mycket och förbättrat min skidåkning något enormt :)

Här kommer ett litet bildregn från Anwärter skidlärarutbildning:

Min underbara grupp under Anwärter.


Ida (Team Bad Gastein), Johan (Skidlärare i Saalbach) unt mich.


Haha Jeppeee min vän!


Utsikt över utkanten av Zell am see från Schmitten.


Jag unt Carolin (Team Marie Alm) en utekväll.


Jag på skidlärarexamen med mina "små barn"





En kille från gruppen, Magnus & Katrine (Team St Johann)
Mina sooolstrålar under Anwärter! <3


Era söta hälsningar :)
Linnea

Håller verkligen med, fasen vilken mjölksyra man får. Helt slut efter ett åk ju!

2010-12-19 @ 16:13:52
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0