- En gång Sturup alltid Sturup?

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men fy fan vad kul jag haft ute på jobb (Malmö Airport) de senaste dagarna jag jobbat. Kan bero på att det knappt går några flyg nu på sommaren och jag istället hinner plugga körkortsteori, kolla film i barnhörnan och snacka skit med 3 grymt trevliga anställda på Espresso house. Arbetspassen flyter på ovanligt snabbt och jag börjar faktiskt gilla mitt jobb. Hur var det du sa Christel, "En gång sturup, alltid Sturup" hahah, skulle inte tro det va! Men känns skönt att veta att jag kommer överleva sommaren där ute!
.


Absolut bästa ute på jobb: Malmö airports nya barnhörna! Visas långfilmer som "Upp" och kalle Anka avsnitt hela dagarna. Gissa vem som sitter spikad framför tvn mellan flygen ;)
.


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0