900706 - sjättejulinittonhundranittio.

Dagen då lilla Liinda My Björklund kom till världen, vilket 20 år senare firades med en supermysig födelsedag! Mys Mys Myyyysipyspys på morgonen ♥ följt av ett par timmars sömn efter en awesome gårkväll/natt på Falsterbo horse show, ett par timmar i solen och slutligen en trevlig kväll med god mat & dryck och fotboll på Lilla Torg med älskade SoffiPuff & Nattly!
- Tack alla underbara fina vänner som förgyllde min 20 års dag ♥





Kvällen slutade minst sagt SJUKT i Nattlys pojkväns lägenhet. Ugglor, Knarkalangare, Pissenisse och danska komedier + två flummiga töser... Hahah Behöver jag säga mer!? ;)



Någon som har någon som hällst bra förklaring till detta komedi tv-program!?


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0