I ♥ Götlaborg!


Kl 16.00 rullade 7 förväntansfulla brudar upp mot my favourite town: GÖTEBORG ♥


Ca 3 timmar senare stod grillning, fix och festligheter på schemat i Västra frölunda. Well, alla har vi någon gång fått lite för mkt att dricka, Hope I'm forgiven! Trotts att kvällen kanske blev lite för spårad, vart den mycket trevlig och sköj ända in på småtimmarna^^


- Det är OKEJ att se ut så där när man är förgiftad och inte har sovit på ett antal timmar!

Efter en lång, minst sagt TUFF! (a), dag på Avenyn med Karin, Anna och Ekblom, begav sig Skånetjajorna hemmåt och jag mötte upp 3 goa glada Service & Co tjejor vid namn Maja, Jenny och Johanna. Blev en massa Snack, massa fika och massa fina minnen hela kvällen lång, Superkul att träffa er igen tjejor! :D


Efter en väldigt trevlig kväll med Service & Co tjajorna tog jag och Maja oss hem till henne i otroligt mysiga Borås för att äntligen få lite sömn! Kan lova att jag somnade riktigt gött efter ett och ett halft TUFFT dygn i Göteborg.

- Tusen TACK allihop för två grymt kul dagar i UNDERBARA Götlaborg!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0