Vad gör vi!? - Nu kööör vi!!

Vad vore Falsterbo Horse show utan en klassisk ledgendary Liinda/Natty förfest. Goda drinkar, massa snack, SKRATT, flummande och dansande. En bra kväll kunde inte börjat mkt bättre ;)






Twinsen är igång igen jappjapp!


Nattly & Jag

Sen vidare till Falsterbo Horse show för ännu en CRAAAZY kväll/natt/morgon som slutade med efterfest på stranden till 07.00 på morgonen.
- I'M GONNA BE FUCKING 18 TIL I DIE!!


Era söta hälsningar :)
J e n n y

Tack så jätte mycket :D



kram

2010-07-16 @ 15:02:54
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
jenny

tack detsamma!

2010-07-17 @ 09:40:54
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0