60 years back in time.


Fotograf: Bertil Andersson Banfoto.
Make up: Christel Larsson. Hårstylist: Linda Åkesson.


Vart nere på Agenturen (Banfoto) och blev fotad i veckan. 50-tals badmode stod på schemat ;) slutade dock mer i rent 50-tals mode. Ett stort minus att jag fortfarande är litta mullig sen Spanien, men frillan och sminkningen blev riktigt bra!

- Känner ni igen mig? För det gör inte jag!


Era söta hälsningar :)
Christel - Makeup artist

Jag älskar din lugg :)

2010-07-01 @ 00:33:11
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0