Min underbara tid på Service & co ♥

Tog lite tid att samla ihop allt, men här kommer bättre sent än aldrig ett litet bildregn från min UNDERBARA tid på Service & co guide/reseledarskola ♥


Hela Svenskklassen i Barcelona :)



Första kvällen i Lloret. Gitarr, sång, cider och mys på stranden



Mingel party med "Trafikljus" tema.



Fire walk. Gick på 600 graders glödande kol.
- JAG KAN, JAG VILL, JAG SKA!!


 
Bilder från vårt Kvälls arrangemang.
Min grupp dansade loss till låten "Gost busters" under spökaftenen ;)


Precis innan vi hoppade in i bussarna och körde Transfer examen.





Jag & rumskompis Angelica på Camp Nou i Barcelona!



Glass i Barcelonas hamn efter en shoppingtur.


- Black & white party:





Jag två av utekvällarna i Lloret^^



En av många praktiska grupparbeten :)


- En dag på äventyrs camp, där vi minst sagt fick testa våra gränser och utmana höjdrädslan!







Service & co GRISFEST!



Får passa på att njuta av dom sista soltimmarna efter en lång dag med välkommstmöte examen ;)



Rafting i Andorra!


- BARNKALAS! ;D Ett av våra kvällsarrangemang.







Ajajaj! Bildbevis från mitt & Angelicas otroligt välstädade rum. Städerskan måste ha älskar oss! Fram för allt min resväska där hon körde ner ALLT hon kunde hitta! Haha





Våra helt fantastiska ledare på Guideskolan :)



Blev ett antal långa nätter med plugg ute på ballkongen!




En mysig kväll med tjajorna. Dom "små drinkarna", tecqilla pub crawl och ett antal olika diskotek ;)




Sista dagen i underbara faktiskt otroligt vackra Lloret de mar! ♥♥♥


Era söta hälsningar :)
Anna

Det verkar fantastiskt kul! Är själv sugen på detta äventyr om 1 eller 2 år.. Men jag har några funderingar som du kanske kan hjälpa mig med.

* Hur finansierade du detta? Lån? Sparade pengar?

* Hur ser intagningen ut? Kommer alla in som söker? Vilka krav finns?

* Har du fått jobb nu efter reseledarskolan?



Blir jätteglad om du svarar här i din blogg eller skickar ett mail till mig! Ha det bra :)

2010-06-20 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0