Service & co Dansk kursus

Efter lidt mere än en måned i Spanien for Service & co, gik jeg på dansk kursus i 10 dager i Kolding. Dansk kursus struktur var den samme som i Guide skole, den storste forskellen (skillnaden) var di at vi boede 6 stykke som et team i en lejlighet. Selvfolgelig (självklart) var lektionerne og vores examen (Bogframleggelse, velkommstmøte og pressemøde) af Dansk.

Jeg havde 10 maget meget dejlige & sjov (kul) dager af kursus i PÖLSELAND, Danmark!

Hahaha shit hoppas ingen Dansk läser min blogg! Fick inte riktigt tid för att lära oss det där med meningsuppbyggnad/gramatik. Kan dock inte riktigt förstå hur jag, som inte fattade ett piss danska när vi kom ner till guideskolan, kunde stå och hålla ett helt välkommstmöte 1.5 månad senare i Kolding. Tänk vad service & co kan göra på kun (bara) en måned!
- Förstår ni förresten vad jag skrivit ovan? :)



















- CRAAAZY hvad jeg savner er alle fine mennesker fra Service & co! ♥♥♥


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0