Sjung om studentens lyckliga dar...

- Brossans student 11 juni 2010 -
ETT STORT GRATTIS TILL STUDENTEN LILLEBROR!! :D









Minns hur ledsen jag var hela min studentdag. Jag ville då inte lämna trygga sundsgymnasiet, alla vänner och underbara Mp3b. Nu bara ett år senare skulle jag ALDRIG i hela mitt liv vilja tillbax till gymnasietiden. Har utvecklats så otroligt mycket och blivit en helt annan, mkt gladare och positivare person än vad jag var för bara ett år sedan. Livet ute i stora vida världen har så mycket mer att ge än sunds trygga lokaler. Dock hade jag gjort vad som hällst för att få stå där på flaket och skrika "för vi har tagit studenten..." igen, var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv!

- WORLD IS A PLAYGROUND AND I'M GONNA USE IT!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0