"Är det alltid lika mycket snö på granarna i Bad Gastein?"



”This is actually not a five star hotell”,
men det blev en spårad ”tvär nice” resa ändå, trotts att det bara ”öhm… faktiskt är snö på granarna för att det då snöat!?” ”Whett nice” skidåkning 09.30-16.00, after skii på lovely häggbloms och Silver Bullet till 18.00, tre rätters middag & fix på vårt icke femstjärniga hotell med idiotiska danskar till grannar, för att sedan titta ut i dimman i Bad Gasteins nattliv med ett par tequila race och flying hirsch. Ett par Liinda/Mawior på det, där vi trillade in 04.00-07.00 på morgonen, ”Vi drar till fjällen” i liften (den där förbannade som lilla jag hade lite problem att inte korsa skidorna i, så jag stod på ögonen och fick hela nyllet fullt med snö), ett gäng helt fantastiska reseledare på hojmark som gjorde vår resa så där extra bra och bjöd på barrundor, picknick och ett antal spårade kvällar. Danskar dankar danskar, nog om det... "Vad är det med alla killar i Bad Gastein!?", Kärlek vid första ögonkastet? ;) Alla underbara människor vi stött på ♥ Oh ah Bad Bastein, säg oh ah BAD GASTEIN!

Skulle kunna dra denna ramsa? hur långt som hällst, men tror inte att jag behöver säga så mycket mer för att ni ska förstå att jag haft en alldeles UNDERBAR resa!

- HAR VERKLIGEN NÅGOT ATT SE FRAM EMOT NÄSTA SÄSSONG, DÅ JAG SKA SÄSSONGA OCH LÅTA MINA DRÖMMAR SLÅ IN! ♥



Me and my room mate Maria och den underbara utsikten från vårat rum ♥

Era söta hälsningar :)
Mia

Ååååh vad underbar sammanfattning =D =D

2010-04-16 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0