För vi har tatt studenten Schalalala! - Fy fan vad vi e bra!

En konstig dag med väldigt blandade kännslor. Ville mest gråta mer än skratta denna dag, ändå hoppade jag runt och skulle vara glad som aldrig förr. Jag kommer att sakna sundsgymnasiet och klass MP3b så in i helvete till hösten! Ni har gjort alla jobbiga skoldagar helt oförglömliga. Tack för dessa tre åren! ♥

Här kommer dagen i Bilder:


Dagen började med champangefrukost hemma hos mig.
Jag & Sofia på bilden till höger...



Lärarmiddag, stipendium utdelning, tal m.m...


...Hela klassen hjälpte till att pynta flaket. Lilla jag råkade hitta massa ballonger som var väldigt roliga att posa och leka med (a)


Klassfotografering & sångövning...


Efter flera timmars evigt väntande, var det äntligen dags att springa ut på trappan!


Flaket, helt klart dagens höjdpunkt! Har aldrig dansat så galet mkt i nyktert tillstånd i hela mitt liv!





Efter en lång dag anlände en trött och hes Liinda hem till en massa underbara vänner.
Christian & vår trubbadur till vänster...
Min bror och vän Lina till höger...

 

Kvällen bar sedan vidare ner till Strandbaden i Falsterbo för att festa och träffa alla på skolan för sista gången. Tack alla underbara vänner som gjorde min dag lyckad och oförglömlig!

Era söta hälsningar :)
chokladpuckonamnam

rumpa på bild #3. hihi.

2011-03-15 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0