Hallo aus Berlin!

Då var man hemma från Berlin igen. Vet ärligt talat inte hur jag ska kunna beskriva resan med ord. Den gick i alla fall alldeles för snabbt och var sammanfattningsvis helt galen och underbar. Det jag saknar absolut mest från resan är det härliga sällskapet och gemenskapen. Var underbart att bo så nära inpå sina härliga klasskamrater i fyra dagar. Resan bestod mestadels utav filmfestival, Guideturer, shopping och självklart en himla massa festande.



Vänster: Vårt hotell på Alexanderplatz in Berlin.
Höger: Mitt & Sofias hotellrum.



Vänster: Inne på Fredrischstads palatz (Ursäkta stavningen)
Höger: Micha & Jag på röda mattan på Filmfestivalen.



MP3b på Filmfestivalen in Berlin.


Bilder tagna på guideturen genom Berlin. För eran skull hoppar jag alla bilder på alla de där sakerna man var tvungen att se som Turist.


Bilder från Båtresan :)


Smaskiga bilder från vår sista utekväll i Berlin

Vill ni se fler bilder från resan kan ni besöka min bilddagbok "Seasiidee" eller kolla in min facebook :)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0