Service & co lider mot sitt slut :(

Då var ännu 3 examen, ett samtal och en JOBBINTERVJUV avklarad! Jobbintervjun var för Langley, som har resor till bland annat ALPERNA!, västindien och Grekland. Står skriven som reserv hos dem i sommar, slutar någon anställd hoppar jag in och fullföljer sommarsässongen till oktober månad ;)

Har varit två stressiga dagar fyllda med ÅNGEST, men nu börjar saker & ting falla på platts. Utflyktsexamen kunde gått bättre, eller i alla fall inte käpp rätt åt helvete!, men Sell & service examen gick i gengäld riktigt bra och slutade med en 5.a i betyg!

Nu väntar bara skriftlig examen 2 kl 20.30, sen jävlar är det FIESTA som gäller ända fram tills på måndag, då vi blir så illa tvungna att lämna underbara Service & co och Lloret de mar :(

Imorgon väntar förhoppningsvis en tur till stranden för att få lite färg, innan vi på kvällen ska få vår "slut bedömmning", ha avskeddsmiddag och galakväll.


Jessica & Jag en kväll innan TEXAS!

- Hoppas livet leker lika mkt där hemma, som det gör här nere. I MISS YOU ALL!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0