Fötterna & StorTossarna demostrerar!

Ett par dagar kvar till avfärd mot Österrike och Liinda Björklund har nyss insett att hennes pjäxor trotts allt är lite för små och måste tryckas ut lite vid stortån. Bra där Liinda! THANK GOD för Snö & Sjö, som fixar det redan tills imorgon :))
Nu bär det iväg till frissan för att ÄNTIGEN schnygga till kalufsen lite!

Today's mission: Påbörja en omöjlig packning! WICH ME LUCK :¤

Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0