Halloo aus Zell am see.

...Eller är det inte så man säger på Deutch? Well, den långa bussresan ner hit gick som den skulle. Dagen har bestått av sammarbetsövningar för att ta reda på lite mer om vad vi är för typ av person och vilka typer av personer vi har i vores team. Ett par timmar med pressentation av "Drömsäsongen", skådespel från varje destination, har precis rullar förbi. Grymt sjovt! Känns riktigt bra att hela team Saalbach äntligen fått träffats. Känner på mig att det kommer bli en riktigt GRYM säsong :D

Imorgonbitti väntar joggingtur kl 07.00, så nu blir det Hygge med alle guider sen tidig SÖMN, då bussens säten gav inte direkt någon skönhets sömn inatt.
- Take care där hemma!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0