- Mammaaa!?? ♥

Just nu känner jag mig mer eller mindre som skitungarna i tv-serien "Ung & Bortskämd". Jag & kollegorna i team saalbach sitter och diskuterar vad vi ska ha med oss ner till vår guidelägenhet. Slog mig plöttsligt hur sjukt jävla bekvämmt allting är här hemma hos mamma & pappa. Jag är fan beroende av både vår mixer, mackgärnet, brödrosten och te-kokaren, som tydligen inte får följa med till Salzburgerland! Vem ska tvätta, stryka och vika alla kläder jag slänger ner i tvättkorgen dåw?? and what about vår älskade ångdusch alla kalla trötta mornar!? Diskmaskin, privatchaför som ställer upp när man är försenad och kylskåp som alltid är fullt med goood mat, finns det!? :O
Naaaaj... Skulle inte tro det va :(

Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0