Imorgon smället det!!

Helloo! Hoppas allt är lika bra hemma som det är här! Här fullkommligt leker livet!
De två senaste dagarna har bestått av konflikthandtering, som över lag har gått väldigt bra och gett mycket inför den kommande säsongen. Igår kväll fick jag dock en av dom största utmaningar jag någonsin fått! Med temat "Worst case in area" blev vi indelade i små gurupper som på 30 min skulle göra ett sjovt (kul!) skådespel, där alla skulle vara utklädda och ha minst 5 repliker var. Då vi alla samlades igen stod ett par "andraårsguider" bara och skrattade åt oss: Trodde ni verkligen att the worst case in area skulle vara så lätt!? IKKE! Vi blev uppdragna åtta och åtta på scenen i helt nya grupper och skulle improvisera fram ett helt skådespel, helt utan planering. Well, inte riktigt min grej som ni kanske förstår! Men höll minst sagt på att DÖ av grin/skratt innan alla skådespel var avklarade!

- and Guess what!? Imorgonbitti kl 08.00 går bussen upp mot Kaprun och säsongens första skiddag!! Whaaaa Craazy! Ska bli fett niiice att ÄNTLIGEN få pröva nya skidutrustningen ;D

Ett par bilder tagna från min Ballkong, här i Zell am see:



Här (Kaprun) blir det skidåkning för hela slanten imorgon!! :D

...Vi väntar fortfarande IVRIGT på att snön ska falla över byn!


Era söta hälsningar :)
Pappa o Mamma

Vill du ha snö så kom hem! Vinterhjul på båda bilarna idag.. och nu på kvällen 22.35 har vi 2 cm. snö på marken och det snöar fortfarande. Härligt!!

Lycka till i skidbacken i morgon med din nya utrustning. Vi saknar dig!

2010-11-23 @ 22:27:39
sarah

Ser ut som vi har mer snö i lilla vellinge än du verkar ha ;)

2010-11-24 @ 14:13:14
URL: http://iendromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0