En solstråle mindre in Welling Town

INTE OKEJ att alla mina fina solstrålar bara flyttar ifrån Welling Town & mig en efter en :( Idag är det fina Sofias tur, som jag hängt med sen 6.an, att bege sig till Estockholmo för att bli Jimbo (Sambo med Jim). FY FAN vad jag kommer SAKNA dig älskade solstråle!!

Lite pics från Sofias grymt trevliga tjejmiddag, med stört goood mat, i lördags:



1. De söta världsystrarna Sara & Sofia :)
2. Elin & Sofia in action mit marängvisspning!
3. Melissa, Sara og lilla Jeg.


Era söta hälsningar :)
Sofie

SV: Har inte sett din kommentar förrän nu! hihi gud vad kul. Keso är fantastiskt gott, men man kan inte äta mycket, då växer det i munnen! :)

Var bor du?

2010-10-05 @ 19:27:23
URL: http://sofieforsberg.blogg.se/
Filosofia

Åh vännen då! Jag saknar dig massor där uppe i Estockholmo! Men det var en fin promenad vi fick igår :)

Puss & Kram

2010-10-15 @ 12:39:29
URL: http://filosofiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0