I'm off to Danmark for a few days!

Bara några timmar kvar nu! Whaaa helt GALET! Kl 11.30 går tåget från Malmö mot Göteborg, där färgan över till Danmark väntar. Ska på GuideSeminarie med Lion Alpin by Hojmark for a few days :) Ska bli meget meget sjovt! (KUL!) men just nu har jag mest TUSEN fjärilar i magen och är stört NERVÖS! Har lite samma kännsla som kvällen innan flyget fick mot Lloret de mar & Guideskolan. Vill mest bara få träffa mina förhoppningsvis blivande skidguide kollegor, om inget annat mina vänner dom kommande 5 dagarna. Well, se you all on Sunday :)


Bjuder på en härlig bild från Österrike ♥


Era söta hälsningar :)
Linnea

HEj! Åh vad kul att höra att du följde mig förra säsongen. Ännu roligare att du också ska iväg nu :) Vart blir det? Sjukt kul!



Haha nu blev jag jätteglad, så roligt att höra att okända människor följer en !!

Ha en toppenkväll!

2010-09-23 @ 19:09:04
URL: http://ronstrom.blogg.se/
Linnea

Nu läste jag ju inte ens ditt inlägg. Lycka till på kursen!!!

2010-09-23 @ 19:13:43
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0