- Jag tänker aldrig växa upp och bli stor!

...Den där meningen jag så ofta hör mig själv säga börjar bli lite uttjatad och smått blekna bort.
Ibland önskar jag att jag var två år gammal. Att jag hade en mamma som sade åt mig precis vad jag skulle göra, precis vad som var rätt och fel här i livet. Att jag levde på den tiden då ens största beslut var om man skulle tekna i sitt ritblock, leka med Barbi eller Pyssla. Då det absolut värsta som kunde inträffa var att lilltån skrapades upp eller att en bråkig lillebror tog ens Bamse.
 
Men jag är inte två år, har ingen mamma som bestämmer precis vart mina nästa steg skall leda och min nallebjörn ligger sedan länge nedbäddad långt under sängen.

Nu är det jag som sitter här själv, vuxen!? på 20 bast och funderar över vart livet tar mig här näst.

- På reseledarjobb i solen & värmen?
- Till ett riktigt "välbetalt" jobb?
- På sommar säsong någon stanns längst kusten?
- Till en lägenhet i Göteborg/Lund med plugg & jobb till hösten? - Naaaj Knappast!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0