Solen, vindarnas och festens? ö!

...Får väl börja min lilla sommarUpdate där vi slutade. Midsommarhelgen på Öland blev som anat en fruktansvärt BRA helg!

Midsommaraftonsmorgon kopplade grabbarna släpet bakom traktorn, så vi kunde åka ner och ta oss ett midsommardopp, samt ge oss ut på jakt efter björkris och blommor :)






Den klassiska midsommar lunch/middagen hölls i Pelles super mysiga lada. Bjöds på sill, snapps, sånger och många härliga skratt!




Efter middagen väntade midsommarlekar!



Verkligen en superduper trevlig midsommarafton som avslutades med allsång och gitarrspelande långt in på natten :)
Dagen där på packade vi ihop oss och åkte från Lilla Frö mot Köpingsvik. Här väntade en soft bakisdag med sol, volleyboll och lite vila, innan det var dags att tagga till inför kvällens festligheter. Begav oss nämligen till sjukt niceiga "Sommar Strand" (Sveriges tredje största uteställe) i Borgholm, där vi festade loss natten lång! :D



Festligheter i kvälls solen i Köpingsvik innan Borgholm & Strand.


Efter ett sista dopp i Kalmar sund packade jag och Carina ihop oss och begav oss in mot Kalmar och den värsta hemresan i hela mitt liv. Åk ALDRIG tåg 3 timmar bakis efter 3 dagars tufft festande!

Om någon av er någonsin tittar in på min blogg vill jag TACKA Pelle, Micke och alla underbara människor big time för en helt fantastisk midsommarhelg jag sent kommer att glömma!


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0