Good times never seemed so good.

Hey alla grymt Saknade!
Senaste veckan har gått riktigt skrämmande fort! Fick juh slängt in några inlägg från Julafton. Dagarna innan jul var hur underbara som hällst. På onsdags kvällen hade vi kälkafton med alla guider från de skandinaviska bolagen. I torsdags tog jag och en utav våra slopeguider oss in till Innsbruk i snöstormen för att fixa lite smått och gott till veckans picknick. Fick ätit köttbullar på Ikea och köpt massvis med pepparkakor. Vilken Lycka! I fredags åkte vi skidor i strålande soool hela dagen tillsammans med våra söta guidekollegor. Blev lunch i solen och dagen avslutades med en rimligt crazy afterskii. Helt underbart! :)

Nu är dom första riktiga gästerna på plats och imorgon drar veckoprogrammet och guidelivet igång på riktigt. Glädjer mig till att komma igång med alla feta arrangemang, inte minst så här i nyårsveckan!




Har kommit galet mycket snö över hela Sölden! We love it!
Har fått pyntat upp lägenheten med Svenska flaggor från Ikea (Ofcourse) och min lilla Danska "Hopptimist" jag fick utav Simon i julklapp :)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0