Vi har det bra bra braaa! ♥

Så vart guidelivet igång på riktigt. Första gästerna är på plats och veckoprogrammet med alla härliga arrangemang är igång! Märks verkligen att det är nyårsvecka och högsäsong här nere! I måndags & tisdags fick vi ett par dagar med helt MAGISK skidåkning i minusgrader och strålande sol. Love it! ♥ Men i onsdags började pisterna bli allt för fulla av folk! Blev picknick i sooolen i onsdags med vår lilla guidefamilj. Resten av veckan har mest bjudit på Träning, Tennis, en kälkafton och massor av afterskii. Håller oss nere i byn tills högsäsongen är över efter nyår!








Era söta hälsningar :)
Farfar &Farmor

Liinda Farmor&farfar väntar på nya bilder

Hjärtliga Hälsningar Från Lizzie&Åke

2012-01-03 @ 21:10:30
Farfar &Farmor

Vi väntar på nya bilder

Farmor&Fafar

2012-01-06 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0