Countdown, ONE weak!!



Sista dagen på ExaktaPrining är avklarad, det mesta inför vinterns äventyr är införskaffat och om EN vecka sitter jag på ett tåg på väg mot mitt Älskade Österreisch!! Whaaa can't belive it!
Är sååå damn redo nu ska ni veta!! ;D


Era söta hälsningar :)
Björn

Tjena, googlade lite på anwärter och hittade dig här. Tanken är att jag ska ner och jobba nu i vinter. Funderade på att ta anwärtern, men kommer få jobb iaf, som skidlärare för barn. Dock lite mer pengar med anwärter.. Nu är det så att jag har kass tyska, riktigt kass. Aldrig läst det utan kan bara förstå lite grann. Vet du hur man klarar sig på det? Tråkigt att åka ner och inte förstå mycket.



Trevlig blogg förresten, och hoppas du får en fin vinter i Österrike

2011-12-02 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0