Kostar att ligga på Topp!

Ligger nedbäddad i världens mysigast säng med tända ljus och kollar tredje & fjärde avsnittet av årets Julkalender på SVT. Alla dessa fantastiska helger och äventyr har minst sagt satt sina spår! Nu är det Te med Honing, C-vitaminer och massor med vila fram tills
på torsdag som gäller för denna tjej!

Överraskningsfesten för brossan i lördags blev super lyckad! När han kom hem efter att ha skjussat mamma & pappa till Höllviken, stod alla vänner i vardagsrummet redo & taggade inför den fest vi dukat upp till medens han var borta. Allt gick som planerat och han misstänkte faktiskt ingenting! Snacka om att jag var NERVÖS timmen innan alla dök upp!
Tusen TACK för all hjälp med alla förberedelser och att hålla festen hemlig!



Två bilder var vad som fassnade på Kameran haha, DÅLIGT en kväll som denna!
Blev iallafall en fin på Maria, mig och Karin :)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0