Bye Bye Blondie, Hey Frissan!

Gutten Morgen! Underbart att stiga upp 06.30 och få reda på att man börjar kl 10.00 istället för 08.30. Hinner jag iallafall sörpla i mig en HallonSmothie och få en bra start på dagen! :)



Haha Har nog inte använt en webbcam på minst 2 år, tur e väl det! Men försökte ta en Normal (Gick väl sisådär!) sista bild på mig som blondie. Senare idag bär det nämligen av till Frissan för att få styr på och färga mitt stackars hår mörkt! Spännande! Lär väl hinna ångra mig tusen gånger innan dess, men nu kör vi! :D


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0