I'm coming home, to the place where I belong!

Känns som det är hög tid att en gång för alla, en gång på RIKTIGT dra igång denna blogg igen! Idag är det nämligen en, EN fucking crazy månad kvar tills jag än en gång drar iväg
to the Alps & mitt Älskade Österreisch!! ♥
Denna gång tiiill Sölden som skidguide för Nortlander Ski-Tours!


Jag i Tignes, Frankrike Okt 2011.

Börjar verkligen kännas att det inte är långt kvar nu! Fjärilarna smyger sig på i magen och jag har insett att det finns en hel del smått & gott att ta itu med innan den 6 December, då det äntligen bär av!

Filmen kommer från Way WRONG bolag! ...Ska ni på skidsemester i år är det ofcourse Nortlander Ski-Tours som gäller! ;) Men kolla in denna minst sagt UNDERBARA film från Sölden ...mitt blivande hem i vinter! Whaaa CRAZY! :D


...Vi ses i Sölden! ;)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0