The reason we love this place!

Trotts stundtals allt för mycket arbete till allt för lite energi,
har guidelivet och dagarna här nere sina otroligt goda stunder!

Tisdag kör vi afterskii på crazy Schirmbar:



Onsdagar är det dags för picknick in the sun ;)




Trotts sega ben när veckan närmar sig sitt slut, kör vi lite kälkafton på torsdagar. Med en läcker grillbuffé & fest till livemusik innan vi yr ner genom snön på kälke :)



Får inte Sports4You (vår skiduthyrning) för sig att bjuda in alla sammarbetspartners på en crazy festlig måltid som avslutas med kälkåkning kl 02.30 på natten...




...Får la vi guider själva fixa fest hemma hos Slope med Tacos,
påhittade födelsedagsbarn och gud vet vad! Haha:







En fin liten historia åt ett antal random bilder tagna de senaste veckorna. Behöver jag säga mer än att livet helt enkelt bara LEKER down here :))


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0