I won't give up.

...Världens förtilfället finaste låt med Jason Mraz! :)
...But don't give up on me either! Märks att säsongen börjar lida mot sitt slut. Ingen här som har samma energi längre. Blir färre och färre riktiga utekvällar och jag går hällre i säng 15 min tidigare istället för att titta in hit och dela med mig av ett par rader/bilder. Sorry!

Blir också mer och mer sooolande och livsnjutande istället för riktig skidåkning. Här kommer ett par helt wunderbara bilder från en underbar tisdag på pisten i v.8













Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0