Crazy Woche 9.

Crazy är faktiskt bara förnamnet. Simon övergav mig för att vara veckoguide i Canazei, vilket betydde att jag blev ensamguide här i Sölden. Och Ensam vart vad jag var! Inget kul att sitta hemma själv när de andra guiderna rök på arbete, så det blev byn med mina fantastiskt söta gäster för min del. Mina faktiskt riktiga drömgäster! Sociala, trevliga och roliga människor som ville ungås med guiden, well me, hela veckan lång.


Veckans mycket fyndiga "pistvisning"/Pist Orgentering,
då jag gick med gips och inte själv fick stå på ski :(








Marco's, som bilderna ovan är tagna på, är vanligtvis vårt lite lugnare Afterskii ställe där man kan ta en öl och hygge sig lite med gästerna. Denna vecka vart här allt annat än lugnt! Mer Crazy än vårt vildaste Afterskii ställe här i byn. Kan ni tänka er vilka galet kul/trevliga eftermiddagar det blev ;)



Torsdagen & Fredagen, och tja faktiskt onsdagen på picknick också, spenderades mest i solen på Balkongen med pappersarbete respektive på super mysiga Gampe Thaya i solen med goa guider ♥ Torsdagkväll bjöd på födelsedagsfirande, tårta och festligheter uppe på Phillips. På fredagen fick jag lyxmiddag av våra söta slope guider. Hackeböff med potatis, brunsås och stekt lök, NamsiNamNam!

What a week! ♥
Vart galet tomt utan Simon, men kommer aldrig någonsin glömma våra otroligt goa gäster! :)


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0