Från ett snöigt Sölden till soliga Sunny Beach ;)

Hey Släkt, vänner och sånna där andra som jag känner! Kände mig lite skyldig till att titta in hit och få uppdaterat ett par rader. Jag lever! Tro det eller ej efter mina tre sista veckor i Sölden. Kroppen och levern håller förmodligen fortfarande på att återhämta sig! Får se om jag får tillfälle senare att slänga upp lite bilder åt er från den sista oslagbara tiden i mitt älskade Sölden.
.
Nu har jag iallafall förflyttat mig från UNDERBARA snöiga Sölden till soliga Sunny Beach i Bulgarien! Han "hem" om kalla Sverige två veckor för att packa om resväskan, innan det bar av på nya äventyr igen.
.
Finns inte riktigt ord för hur mycket jag SAKNAR er alla fina hemma i Sverige och Danmark!! <3 Men är redan GLAD att jag trotts alla tårar och tvivel valde att åka. Sunny Beach är en fantastisk destination. Alla dumma förutfattade meningar är borta och mina förväntningar stiger för varje dag. Tror det kan bli en riktigt grymt BRA sommar! :D



Jag, Nickolas och Julia. Min niceiga Hotell-grupp :)


Stora delar av Team Boj.

Ta hand om er där hemma och håll mig uppdaterad om ALLT! Så ska jag försöka titta in hit och uppdatera er så mycket jag hinner och kan :))


Era söta hälsningar :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din åsikt/Hälsning:

Trackback

By Liinda Björklund.

Liindis är en glad, sprallig och nyfiken tjej på 21 år, vars stora intressen är Design & Inredning, Fashion, Kost & hälsa. Älskar havet, att resa, alla möjliga äventyr och inte minst skidåkning! Just nu går livet mest ut på att se mig om i världen, mestadels som reseledare, Innan jag drömmer om att bygga ett egendesignat hus i skärgården och hitta mitt drömjobb! Hoppas ni gillar min blogg och ger synpunkter via kommentarer. Enjoy sweethearts! ♥

RSS 2.0